onsdag 14 november 2012

Panduropaket

Idag fick jag ett sms att mitt paket från Panduro kommit!
Jag blev sååå glad, för det innehöll lackstängerna som jag ska använda till julens paket.
Jag köpte röda och guldiga lackstänger.

Dom hade fantastiskt vackra mönster.

Så köpte jag lackstänger till limpistolen, dem får jag återkomma med hur de funkar.
Är det någon som testat lackstänger för limpistol...?

Och små lackbitar med sked.
Men alltså, höll inte jag på att dö! Jag trodde i min enfald att själva "lackskeden" skulle vara större!
Den kanske är 5 cm, med skaft och allt!

Perfekt stora bitar!

Sedan skulle jag och storasyrran "provsmaka" hallon lakrits glöggen...
Åjo,nog provsmakade vi... upp den!!
God som få var den, det blir till att handla fler.
Jag och syrran blev hallon lakrits frälsta!

1 kommentar:

  1. Vad spännande att läsa att du gillar glöggen, jag stod och funderade i affären men så många julbloggare har ju dissat den, då kanske jag ska ge den ett försök iallafall.

    SvaraRadera