fredag 2 november 2012

I ♥ your blog!

Gulliga Marie har gett mig den första utmärkelsen till min nya julblogg!

Såhär skrev Marie om min blogg:
"En nystartad blog, men eftersom Kamilla är både kattälskare och scrappare tror jag att det kommer att bli en favorit."

Reglerna för utmärkelsen är 
1. Tacka bloggaren som gett dig utmärkelsen och lägg ut länken till den som gav dig den
2. Ge utmärkelsen vidare till fem favoritbloggar och berätta det för dem med en kommentar
3. Kopiera post it-lappen och sätt den på din blogg.



Mina fem favoritbloggar är:

Såklart Maries! Därför ger jag denna utmärkelse tillbaka till henne :)
Maries blogg ger så mycket för en jultokig bloggläsare som jag!
Jag älskar alla fina foton och härliga tillrop som möter mig inne hos Marie.

Julaftonsmorgon, det var den första julbloggen som jag började läsa.
Den har fastnat hos mig som en all time favorite!! Inläggen är roliga och intressanta, och ja, den är min favorit helt enkelt :)

Jul i tomteverkstan en blogg som jag heldiggar, läste den sporadiskt ifjol, men tiden hanns inte med då...
Jag gillar den helt enkelt!!

Emelies christmas underbara blider och mängder med tips!! 
En superblogg för den lilla tomtenissan :)

Sist, men absolut inte minst så nominerar jag

Amandas jul för en glöggoholic som jag är Amandas blogg the place to be :)
Jag får alltid nya tips och hennes fotografier är verkligen sååå fina!

Min blogg har inte varit igång så länge och redan har några läsare fastnat hos mig.

Tack till alla er som kikar in!

3 kommentarer: