onsdag 21 november 2012

Kunde inte hålla mig!

Det blev en beklädd mugg från Jula!
Jättesöt, och jag undrar hur kaffet smakar...?


Världens sötaste sked, dock står det teatime på den. Det gör inget, eftersom jag är lite av en temoster också :)


En liten knapp så man kan ta lös "lusekoftan"



Idag är jag riktigt glad!
Jag fick min retroaktiva löneförhöjning på novemberlönen (from 1 april i år, alltså åtta månader) vilket betyder att jag får många sköna tuuuuusenlappar att handla julklappar för :D
Tack för det lärarförbundet!

- Bloggar i farten med min iPhone

4 kommentarer:

  1. De där muggarna är så söta1 Kanske inte så praktiska men man får tänka på hur man dricker så man inte spiller :)
    Vi har inte fått reda på våra nya löner ännu så jag undrar ifall vi får det retroaktiva i år, hoppas ju på det (också lärarförbundet)

    SvaraRadera
  2. Va gulligt! Spännande med kaffet, undrar hur de kan smaka?! :) Måste ju åka och köpa detta nån dag och smaka själv hihi.

    SvaraRadera
  3. Men vad söta muggar. Synd att Jula inte finns i närheten av där jag bor.
    Du kan förresten ändra min bloggadress till jenniizjulstuga.blogspot.com på din Blogglista.

    SvaraRadera