måndag 2 september 2013

Välkomna tillbaka!

Hej Julsverige!
Jag ser att det är fler än jag som fått tillbaka jullängtan och julstämning.
Underbart, fantastiskt och alldeles, alldeles underbart!

Jag startar härmed säsong två av mitt julbloggande.
Jag hoppas ni vill följa mig på min bloggresa genom julen! Jag kommer att hålla igång bloggande förmodligen till några dagar efter julafton. I år har jag en mer tydlig struktur på min bloggande (vill jag inbilla mig i alla fall) jag har under året tänkt till lite hur jag ska strukturera upp bloggandet. Jag har en planeringskalender som jag skrivit lite i och lite ideér som jag fått under året har jag också antecknat, jag glömmer bort det annars!

Som jag längtar efter denna jul, ja tom mitt under semestern så fick jag julkänsla och jag ville verkligen inte alls ha sol, semester och varmt. Nä, jag ville ha snö, kallt och julledighet. I höst/vår-14 kommer jag att plugga till sagopedagog, vilket resulterar i att de sparade semesterdagarna jag skulle ha mellan jul och nyår inte längre finns... men jag hoppas jag i alla fall kan göra som jag alltid gjort, nämligen att vara ledig dagen före julafton. Jag jobbar som förskollärare och man kan ju hoppas att vi inte har så många barn dagen före julafton, så vi kan få vara lite lediga. Helst av allt skulle jag vilja ha ledigt mellan jul och nyår, men vi får se hur det blir!

Med detta sagt så...
Så Varmt Välkomna tillbaka!

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att du ska julblogga i år igen, det ska bli roligt att följa dig!
    Sagopedagog låter spännande.

    SvaraRadera
  2. Välkommen tillbaka. Ska du plugga och jobba samtidigt?

    SvaraRadera