tisdag 24 september 2013

Första snöfallet ❤

Idag så blev himlen mörk på eftermiddagen och såklart tänkte jag att det skulle komma en regnskur. MEN det var inte regn utan en hagelskur, som sedan avtog och sedan började vita flingor sakta dala mot marken.

SNÖ, åh du älskade snö ❤
Jag skulle aldrig byta norrland mot något annat! Jag ÄLSKAR verkligen snön.

Hallådär vinter, nu är jag redo för ditt kalla täcke!

(Klicka på bilderna så blir upplösningen bättre)





Hur är det för er? Får ni snö, och var bor ni? *nyfiken i en strut*

- Bloggar i farten med min iPhone

4 kommentarer:

  1. Åh, vad härligt för er! Man blir alldeles avis här i Uppsala!

    SvaraRadera
  2. Vad orättvist, jag bor också i Norrland men inte fick jag någon snö inte. Bara lite frost i morse men det är ju bättre än inget i alla fall

    SvaraRadera
  3. Fantastiskt! jag skulle inte heller byta norrland mot något! Hoppas på snö även här snart..

    SvaraRadera
  4. Åh vad mysigt! Här är det sol idag men nätterna är kalla, bara ett par grader. Jag bor i Blekinge, samma breddgrad som norra skåne.

    SvaraRadera