torsdag 14 november 2013

Glögg?

Gillar ni Blossaglöggen? Jag har jättesvårt att dricka någon glögg med alkohol i, jag är helnykterist, så minsta lilla gnutta alkohol tycker jag smakar som stroh rom (80% sprit). Jag dricker helst godjul glöggen, eller saturnus alkoholfria glögg som man blandar ut med vatten, eller helst förra årets glöggsuccé hallon lakrits glöggen *yammi* Maken han dricker ju helst starkvinsglöggen, allt annat smakar bara socker säger han!

*nomnom*
Russin och mandel och alkoholfri glögg, det är mumma.


Dock älskade jag 2o12 Blossa reklam! Så varm och inbjudande, rolig och mysig.
Blossa har alltid så himla fina julreklamer! Älskar dem :)


Och denna skrattade jag gott åt det år den gick...

Jag såg också att det fanns delicatoboll-glögg i år.
Jag funderade ett tag, men bestämde mig för att köra på ett säkert kort...


1 kommentar:

  1. Jag är inte speciellt förtjust i starkvinsglögg däremot i lättvinsglögg men God Jul glöggen som du visar går lika bra!

    SvaraRadera