lördag 9 november 2013

Årets advents ljusstake..?

I fjol blev det aldrig riktigt fixat med adventsljusstaken, jag satte bara dit siffrorna, och så tändes ljusen, ett efter ett. (Jo, jag hade köpt tre påsar med polkagrisar som jag skulle pynta med. Men de hamnade bara i våra magar och hann inte ens fram till ljusen) Men det gör inget, vi njöt lika mycket av advent, än fast vi inte hade en dekorerad adventsljusstake. I år däremot, har jag surfat lite inspiration på nätet, och oooj! Jag vet inte, kan man ha typ 6 adventsstakar...? Sååå mycket fina stakar som gjorts genom åren. Fantastiska, vackra och stämningsfulla adventsljusstakar som det finns! Så otroligt kreativa människor som pyntar sina adventsstakar med både det ena och det tredje! Inspiration overload!!


Här är mina ljusstakar 
(som jag fotat, jag tänkte nog inte att jag skulle ha en julblogg tidigare år, 
så dem har jag tyvärr inte fått på bild)

Adventsljusstake 2o11



Adventsstake 2o12
Med felhängda siffror, maken som varit framme...


Här var ju då tanken att det skulle vara lite polkagrisar liggandes...men nej...
Polkagrisar är gott... 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar