fredag 26 oktober 2012

*Längtar*

Hittade lite bilder från fjolårets jul...

Här är min kisse som gäspar, fokusen ligger på granen och jag gillar det verkligen :)
Mina katter är två år gamla, och orsaken till att alla mina kulor är av plast.
De har aldrig rivit ned den, som tur är!
Men jag vill inte riskera att de river ned den och att jag har massa glaskulor i den som går sönder och att de skär upp sina tassar på skärvorna.

Min underbara tomte från Jysk 
Den fick jag av min mamma för flera år sedan.

Min gran är gräslig, därför så ska jag handla den nya från Rusta 
Gles är den och hur många år har jag haft den?
Ja, jag köpte den före 1997, jag vet inte riktigt exakt vilket år jag köpte den, men några år har den på nacken...

2 kommentarer:

  1. Härliga foton, jag har också plastkulor i granen även om jag gillar de i glas bättre. Vill inte heller ha sönderskurna kattassar. förra julen var våra två senaste tillskott kattungar och det var inte många timmar i sträck som kulorna fick hänga kvar i granen. Katterna tom la sig på grenarna där nere och sov.

    SvaraRadera
  2. till dig: http://julen.gladers.net/#post382

    SvaraRadera